Οι γρήγορες δίαιτες παχαίνουν

Προσοχή  οι γρήγορες δίαιτες παχαίνουν. Θα ήθελα σήμερα να σας προβληματίσω όσον αφορά ποια δίαιτα μας αδυνατίζει τελικά και ποια μας παχαίνει…
 
Αν σκεφτούμε όλοι μας πόσες δίαιτες έχουμε κάνει μάλλον θα χάσουμε το λογαριασμό… Δέκα χρόνια από τη ζωή τους αφιερώνουν οι γυναίκες σε δίαιτες σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα. Οι θυσίες που κάνουν οι σύγχρονες γυναίκες για να μοιάζουν με τα κυρίαρχα πρότυπα ομορφιάς είναι δυσβάσταχτες, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε  και στην οποία συμμετείχαν συνολικά 4.000 γυναίκες Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι κατά μέσο όρο οι γυναίκες της έρευνας έμπαιναν στη διαδικασία της δίαιτας τουλάχιστον δυο φορές το χρόνο και ότι κάθε απόπειρα απώλειας βάρους διαρκούσε περίπου πέντε εβδομάδες. Γιατί όλες αυτές οι αλλεπάλληλες προσπάθειες για αδυνάτισμα;
 
Οι περισσότερες γυναίκες ισχυρίστηκαν ότι αιτία είναι η αναποτελεσματικότητα της δίαιτας που ακολουθούσαν. Λίγο καιρό μετά το τέλος της δίαιτας επέστρεφαν και πάλι στο αρχικό τους βάρος . Κάθε γυναίκα κατά μέσο όρο είχε ακολουθήσει περίπου 42 δίαιτες, οι οποίες χρονικά μεταφράζονται σε 10 ολόκληρα χρόνια από τη ζωή της! Υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις: μια στις δέκα, όπως διαπίστωσαν οι ειδικοί, ξεπερνούν την συγκεκριμένη περίοδο εκτινάσσοντας τις προσπάθειές στους ακόμα και στα 25 χρόνια.
 
Από τη παραπάνω έρευνα αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι να βρούμε ποιος είναι ο λόγος που αποτυγχάνει μια δίαιτα αδυνατίσματος. Γιατί σταματάμε μια δίαιτα και εκτός από τα κιλά που χάσαμε παίρνουμε και επιπλέον σωματικό βάρος.
 
Πότε μια δίαιτα μας παχαίνει;
Όταν η δίαιτα είναι πολύ υποθερμιδική δηλαδή οι ημερήσιες θερμίδες είναι λίγες μειώνεται ο βασικός μεταβολισμός του σώματος με αποτέλεσμα να παχαίνουμε εύκολα. Η τροφή είναι καύσιμο για το σώμα, αν μειώνεται πολύ η λήψη τροφής απλά μειώνεται και ο ρυθμός καύσεων.
 
Τέτοιες δίαιτες είναι οι λεγόμενες ¨χημικές¨ , δίαιτα της σούπας ,δίαιτα με σκευάσματα, δίαιτα με φρούτα , με ψητά κτλ..
 
Αν η δίαιτα δεν περιλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφών τότε μακροπρόθεσμα μας προκαλεί σύνδρομο στέρησης με αποτέλεσμα  μετά το τέλος της, αναζητάμε όλα εκείνα που στερηθήκαμε. Μετά από μια στερητική δίαιτα δημιουργείται βουλιμία δηλαδή ακατάσχετη λήψη τροφής. Με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην διατηρούνται τα κιλά μετά τη δίαιτα αλλά να παίρνουμε πολύ περισσότερα. Αυτό που μετράει δεν είναι το γρήγορο αποτέλεσμα αλλά το μόνιμο…
 
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στην επιλογή της σωστής δίαιτας , το σίγουρο είναι
ότι θα πρέπει να συμβουλεύεστε τους ειδικούς.
 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑΚΗ-ΑΝΔΡΕΟΥ
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ
Скачать шаблон Joomla с JooMix.org